F1: O Mάσα θα αγωνίζεται το 2017;

Η ανακοίνωση της απόφασης του Ρόσμπεργκ ν’ αποχωρήσει από τη F1 ως πρωταθλητής και οι ριζικές αλλαγές στους κανονισμούς για το 2017 έχουν δημιουργήσει ένα ντόμινο για δυνατούς λύτες. Η Mercedes χρειάζεται έναν οδηγό για το 2017 και ο Τότο Βολφ διευθυντής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της ομάδας επιθυμεί αυτός να είναι ο Βάλτερι Μπότας. Ο Αυστριακός επενδυτής και κάτοχος του 30% των μετοχών της Mercedes F1, σήμερα, ήταν αυτός που καθιέρωσε το Μπότας στη F1 και στη Williams, τον πιστεύει και τον θέλει στη Mercedes.

Τις προηγούμενες μέρες έγινε πρόταση στη Williams για μείωση στο κόστος χρήσης της υβριδικής μηχανής (σ.σ: χρησιμοποιεί σύνολο Mercedes) με ταυτόχρονη δέσμευση της μιας θέσης για το Βερλάιν (σ.σ: οδηγός της Mercedes που φέτος αγωνίζονταν με τη Manor). Η κόρη του Φρανκ Ουίλιαμς, Κλαιρ την αρνήθηκε γιατί δε θέλει να μείνει η ομάδα χωρίς έμπειρο οδηγό σε μια χρονιά τόσο σημαντικών αλλαγών . Θυμίζουμε πως για το 2017 έχει υπογράψει με τη Williams o 18χρονος Καναδός Λανς Στρολ. Στη Βρετανική ομάδα που θα χάσουν και τον πολύπειρο μηχανικό Πατ Σίμοντς στα τέλη της χρονιάς (σ.σ: βγαίνει στη σύνταξη, ίσως τον αντικαταστήσει ο Λόου) ξέρουν πως είναι αδύνατον να σετάρουν σωστά το νέο φαρδύτερο μονοθέσιο με τα φαρδύτερα ελαστικά χωρίς κάποιον έμπειρο οδηγό. Για το ίδιο θέμα έχει θέσει βέτο και η Martini βασικός χορηγός της ομάδας.

Για να αφήσουν το Μπότας στη Mercedes πρέπει να έχουν κάποιον έμπειρο οδηγό στη Williams και εκεί άρχισαν τα παρακάλια στο Μάσα να μείνει μέχρι να φύγει. Ο Βραζιλιάνος άντεξε την κρεβατομουρμούρα από τη σύζυγο και είπε το ναι, το θέμα τώρα σκαλώνει στους Νίκι Λάουντα, Λιούις Χάμιλτον. Ο αντιπρόεδρος της Mercedes F1 και 3 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής εξετάζει και άλλες επιλογές ενώ ο Χάμιλτον αποκάλυψε τις προάλλες ότι όταν η λίστα υποψηφίων φτάσει στους 5 τότε η ομάδα βάση συμβολαίου υποχρεούται να το συζητήσει μαζί του, χωρίς όμως αυτός να μπορεί να διαλέξει. Θα πει όμως τη γνώμη του.

Είναι πιθανό να βρεθεί ο Μπότας στη θέση του Ρόσμπεργκ και ο Μάσα ξανά στο κόκπιτ της Williams; Ναι, αλλά ας περιμένουμε τις ανακοινώσεις, καθώς η λογική σταματά όταν ξεκινά η F1!