Vespa: Με όνομα βαρύ και ιστορία

Η Ιταλία ήθελε επείγον ένα μέσο οικονομικό. Ο Φερντινάντο Ινοτσέντι που ήταν πριν τον πόλεμο ήταν ιδιοκτήτης της βιομηχανίας κατασκευής σωλήνων που έφερε το όνομά του, ανέθεσε στον Κοραντίνο Ντ’Ασκάνιο, πρώην μηχανικό αεροναυπηγικής και πλέον υπάλληλο της Piaggio, την σχεδίαση ενός οχήματος για άνδρες και γυναίκες που να είχε τη δυνατότητα να μεταφέρει και δεύτερο επιβάτη και να μην λερώνει τα ρούχα του οδηγού του.

Έτσι και έγινε στης  23ης Απριλίου 1946 στο κεντρικό γραφείο εφευρέσεων και κατασκευών της, η Piaggio έλαβε την πατέντα για μια μοτοσυκλέτα σύμπλεγμα οργάνων και υλικών συνδυασμένα με ένα πλαίσιο που κάλυπτε όλα τα μηχανικά μέρη και να έχει την ονομασία Vespa.

Από εκείνο τον καιρό το ρομαντικό δίκυκλο η Vespa αγαπήθηκε από μεγάλο πλήθος κόσμου σε όλη την Ευρώπη. Σιγά σιγά άρχισαν η πρώτες βεσποφιλίες και οι πρώτες βόλτες σε μεγάλες αποστάσεις από όλα τα μέρη του κόσμου.

Δεν έμειναν εκεί οι φίλοι της σφήκας που στα Ιταλικά σημαίνει Vespa αλλά δημιούργησαν ομάδες σε κάθε περιοχή σε πολλά σημεία της ευρώπης και δημιούργησαν τα  δικά τους Vespa club.

Image result for Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗς ΒΕΣΠΑς

Image result for Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗς ΒΕΣΠΑς