Τις προκλήσεις της νέας σχολικής χρονιάς συζήτησαν Προδρόμου-ΟΕΛΜΕΚ

Με τη Γραμματεία της ΟΕΛΜΕΚ συναντήθηκε ο Υπουργός Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας Πρόδρομος Προδρόμου με θέματα στην ατζέντα τη νέα σχολική χρονιά και τις διάφορες προκλήσεις. Σύμφωνα με τον Υπουργό, συζητήθηκε και το ζήτημα μιας ενδεχόμενης αλλαγής στα ωράρια λειτουργίας στο σχολείο -αν είναι χρήσιμο και ωφέλιμο να αποφασιστεί κάτι τέτοιο- όπως επίσης και για διάφορα άλλα ζητήματα, τα οποία θέτει η ΟΕΛΜΕΚ, μεταξύ των οποίων και η λειτουργία κάποιου δευτεροβάθμιου οργάνου για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.

Ο κ. Προδρόμου είπε μετά τη συνάντηση ότι στην ημερήσια διάταξη ήταν όλα τα σημαντικά θέματα αυτής της εποχής και ότι έγινε συζήτηση για την επόμενη σχολική χρονιά, την οργάνωση των σχολείων, τη στελέχωση, τη διαδικασία που ξεκίνησε για τις προσλήψεις διευθυντών εκεί όπου χρειάζονται, για όλα τα σχολεία, αλλά και συγκεκριμένα για τα σχολεία Μέσης Εκπαίδευσης.

Ανέφερε επίσης ότι συζητήθηκαν ζητήματα που έχουν να κάνουν με την πρόταση για την τροποποίηση των κανονισμών για την αξιολόγηση των μαθητών/τριών, δηλαδή τις εισηγήσεις τόσο των εκπαιδευτικών όσο και των γονέων, τις οποίες έχουμε υιοθετήσει, προκειμένου να οργανωθεί καλύτερα η διαδικασία των εξετάσεων των τετραμήνων την επόμενη σχολική χρονιά.

“Ενημέρωσα, επίσης, την ΟΕΛΜΕΚ και για τον σχεδιασμό που γίνεται για την ψηφιακή τεχνολογία στα σχολεία, είτε μιλάμε για την προετοιμασία σε περίπτωση που υπάρξουν ξανά έκτακτες συνθήκες, αλλά πολύ περισσότερο για την αξιοποίηση που θα γίνει γενικότερα της ψηφιακής τεχνολογίας στον χώρο της εκπαίδευσης και βέβαια για τον γενικότερο εκσυγχρονισμό και τον ψηφιακό μετασχηματισμό, όπως είναι οι ηλεκτρονικές εγγραφές που γίνονται αυτές τις μέρες για τα παιδιά στη Μέση Εκπαίδευση”, ανέφερε.

Διαβάστε επίσης:
”Ναι” από ΠΑΣΥΔΥ στο σχέδιο ΟΚΥπΥ για κίνητρα για ειδικούς γιατρούς

Σύμφωνα με τον Υπουργό, συζητήθηκε και το μεγάλο ζήτημα για το Υπουργείο της καλύτερης οργάνωσης και της καλύτερης στήριξης των παιδιών με μεταναστευτική βιογραφία που έρχονται και θέλουμε να εντάσσουμε στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, δίνοντάς τους την ευκαιρία μέσα από την εκπαίδευση και την εξοικείωση και με τη γλώσσα και με τον τόπο μας να μπορούν να παρακολουθήσουν κανονικά, όπως οι άλλοι μαθητές και μαθήτριες. Ανέφερε συγκεκριμένα ότι γίνεται ένας σχεδιασμός για αυτό το θέμα, με αλλαγές, οι οποίες θα βελτιώσουν το υφιστάμενο σύστημα.

Πηγή: ΚΥΠΕ