Χριστοφίδης: «Οι εξελίξεις στην Παιδεία παίρνουν μια πολύ αρνητική τροπή»

Επιχειρηματολογώντας με σκληρή γλώσσα, το Μέλος του Πολιτικού Γραφείου και Επικεφαλής του Γραφείου Παιδείας του ΑΚΕΛ Χρίστος Χριστοφίδης, άσκησε έντονη κριτική στα τεκταινόμενα της Παιδείας και τις ενέργειες του ΥΠΠΟ.

«Η Παιδεία του τόπου ακολουθεί δυστυχώς τα βήματα του τομέα της Υγείας» ανάφερε ο κ. Χριστοφίδης και συνέχισε λέγοντας:

«Οι οργανωμένοι γονείς απειλούν ότι δεν θα ανοίξουν τα σχολεία το Σεπτέμβρη, γιατί ετσιθελικά το ΥΠΠΟ προωθεί την απαράδεχτη, θέση για εξετάσεις ανά τετράμηνο.
Οι μαθητές αντέδρασαν και αντιδρούν στο μέτρο αυτό, αλλά κανένας δεν τους λαμβάνει υπόψη.
Η ΟΕΛΜΕΚ ζητά επίσημα αναβολή εφαρμογής του μέτρου των εξετάσεων στα τετράμηνα. Πολύ πιο έντονη είναι η αντίδραση της βάσης των καθηγητών για το καταστροφικό αυτό μέτρο.
Η ΠΟΕΔ απειλεί με μέτρα το Σεπτέμβριο και κατηγορεί το ΥΠΠΟ για απαξίωση και παραγνώριση των δασκάλων.
Το ΥΠΠΟ συνεχίζει αυθαίρετα. Με βήματα μάλιστα προς τα πίσω. Οπισθοδρομικό είναι το μέτρο για εξετάσεις ανά τετράμηνο. Απαράδεκτο πισωγύρισμα συνιστά το μέτρο κατάργησης του προγράμματος Αλφαβητισμού στα σχολεία. Οι κυβερνώντες θυματοποιούν εκατοντάδες παιδιά, για να πάρουν το πρόγραμμα δήθεν στα ΚΙΕ για να εξοικονομήσουν λίγα χρήματα. Θυματοποιώντας έτσι την πιο ευάλωτη μερίδα των μαθητών».

Κατέληξε δε τόσο με προειδοποίηση όσο και με προτροπή προς το ΥΠΠΟ:

«Προειδοποιούμε για το μπάχαλο που δημιουργείται στην Παιδεία για να μη μας πουν αύριο οι κυβερνώντες και ο Πρόεδρος ότι δεν ήξεραν ή παραπλανήθηκαν. Οι εξελίξεις στην Παιδεία παίρνουν μια πολύ αρνητική τροπή. Το Υπουργείο αυθαίρετα και ετσιθελικά εφαρμόζει μέτρα τα οποία παίρνουν την εκπαίδευση του τόπου πίσω.

Καλούμε το Υπουργείο Παιδείας:
Να σταματήσει άμεσα την προώθηση της εφαρμογής του καταστροφικού μέτρου των εξετάσεων ανά τετράμηνο που θα μετατρέψει τα σχολεία μας σε βιομηχανία εξετάσεων.

Να σταματήσει η οποιαδήποτε ενέργεια κατάργησης του προγράμματος Αλφαβητισμού, το οποίο απευθύνεται στα παιδιά μας με τις μεγαλύτερες μαθησιακές δυσκολίες.

Να εισέλθει επιτέλους σε ένα δημιουργικό διάλογο με τις πολιτικές δυνάμεις τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές. Να σταματήσει το «αποφασίζομεν και διατάσσομεν».