Η νέα εμφάνιση του Famous Grouse

{loadposition ba_textlink}

Η νέα φιάλη έχει σχεδιαστεί με σκοπό να προϊδεάσει τα στοιχεία υψηλής ποιότητας και τα φιλόδοξα μακροπρόθεσμα σχέδια ανάπτυξης της μάρκας. 

Η επένδυση στη συσκευασία ακολουθεί τις πρόσφατες εργασίες επανατοποθέτησης του The Famous Grouse, με την Edrington να επενδύει σε μεγάλο βαθμό στη μάρκα.

Η νέα εμφάνιση διαθέτει ένα νέο σχεδιασμό της ετικέτας που παραπέμπει στις ρίζες της μάρκας αλλά με μια πιο σύγχρονη πινελιά. Σε συνδυασμό με το νέο σχήμα της φιάλης, ένα πιο ποιοτικό κλείσιμο και με επιμεταλλωμένο χαρτί, η τελική εμφάνιση κάνει τη μάρκα να ξεχωρίζει.

Αυτή η premium αναβάθμιση έρχεται καθώς η Edrington εργάζεται στην αναδιαμόρφωση ολόκληρου του χαρτοφυλακίου του The Famous Grouse με σημαντικές αλλαγές που αναμένονται για όλη την οικογένεια, συμπεριλαμβανομένης και της καπνιστής εκδοχής του, The Black Grouse. Αυτές οι αλλαγές στο χαρτοφυλάκιο περιέχουν επίσης μια μόνιμη προσθήκη στην οικογένεια (blended) ουίσκι με το λανσάρισμα ενός ολοκαίνουργιου ποτού. Ο χαρακτήρας αυτού του νέου ουίσκι θα είναι σαφώς The Famous Grouse, αλλά με πιο γλυκές και αρωματικές πινελιές.

Ο Glen Gribbon, Διευθυντής του The Famous Grouse, δήλωσε:

«Η νέα συσκευασία έχει αναπτυχθεί ως απάντηση στην ζήτηση των καταναλωτών για υψηλότερη ποιότητα συσκευασίας και την διαφοροποίηση περαιτέρω του brand από τους ανταγωνιστές μας, θέτοντας ένα νέο σημείο αναφοράς για να ακολουθήσουν. Κατά την άποψή μας αυτός ο σχεδιασμός αποτελεί μια σύγχρονη έκφραση των βασικών μας στοιχείων: η πέρδικα και «διάσημο» μας όνομα θα μας βοηθήσει να υλοποιήσουμε τις φιλόδοξες μας προσδοκίες αναφορικά με το brand για τα επόμενα χρόνια».

Ενώ επί του παρόντος, η εταιρεία είναι πέμπτη παγκοσμίως στα blended ουίσκι (IWSR 2013), η Edrington φιλοδοξεί να φτάσει στην τρίτη θέση μετά από αυτή την νέα τολμηρή κίνηση και τις σημαντικές επενδύσεις. Το συνολικό brand συνεχίζει να αποδίδει καλά και αυτή τη στιγμή ανεβαίνει συνεχώς στην κατηγορία blended σκοτσέζικου ουίσκι. Από το 2009-2013, η κατηγορία αυξήθηκε κατά 1,3%, ενώ το The Famous Grouse αυξήθηκε κατά περισσότερο από το διπλάσιο αυτού του ποσοστού στο 2,7% (IWSR 2013). Η μάρκα είναι ήδη νούμερο τρία στον τομέα λιανικού ταξιδιωτικού εμπορίου και κατέχει την πρώτη θέση πωλήσεων στη χώρα του ουίσκι, το Ηνωμένο Βασίλειο και πολλές άλλες αγορές.

Το νέο πακέτο θα βρίσκεται στα ράφια της Κύπρου από τον Οκτώμβριο του 2015.