Ρεκόρ ταχύτητας από το Honda Civic Type R σε πέντε πίστες

Εμπνευσμένη από το Civic Type R που κατέρριψε το ρεκόρ γύρου προσθιοκίνητων οχημάτων στην πίστα του Nürburgring Nordschleife το Μάιο του 2014, η ομάδα της Honda θέλησε να ανεβάσει στην κορυφή το Type R hatchback υψηλών επιδόσεων με κίνηση στους εμπρός τροχούς.

Το εγχείρημα ξεκίνησε στο Silverstone, την έδρα του Βρετανικού Grand Prix. Ο τρεις φορές νικητής του Βρετανικού Πρωταθλήματος Αυτοκινήτων Τουρισμού Matt Neal σημείωσε χρόνο 2’44.45. Επιδιώκοντας μία καλύτερη επίδοση, ο Matt και η ομάδα του επέστρεψαν στο σιρκουί προς το τέλος του μήνα και έκαναν χρόνο 2’31.85 σε στεγνές συνθήκες. Στις αρχές Μαΐου, η προσοχή στράφηκε στο θρυλικό σιρκουί Spa-Francorchamps στο Βέλγιο. Στην πίστα αυτή – αγαπημένη των οδηγών κάθε εθνικότητας- με το διάσημο τμήμα Eau Rouge, το τιμόνι πήρε ο νεαρός οδηγός της Honda Racing, Rob Huff. Ο Huff οδήγησε ένα ιλιγγιώδη γύρο σε χρόνο 2’56.91.

Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση δύο προσπαθειών, επόμενος στόχος ήταν η ιστορική πίστα της Monza στην Ιταλία. Ένα ακόμα μέλος της ομάδας WTCC της Honda, ο Norbert Michelisz από την Ουγγαρία, πήρε το τιμόνι στη διάσημη Parabolica και έγραψε το 2’15.16. Το αυτοκίνητο προετοιμαζόταν πυρετωδώς να αντιμετωπίσει το τελευταίο σιρκουί, το Hungaroring, αλλά προηγήθηκε μία βόλτα στο ιστορικό Estoril όπου ο Tiago Monteiro ανέλαβε τα ηνία στα πάτρια εδάφη. Ωστόσο, ένα σοβαρό ατύχημα στο Γερμανικό Αγώνα του WTCC έθεσε τον άσο της Honda εκτός δράσης. Ο άλλος Πορτογάλος αγωνιζόμενος και οδηγός του αυτοκινήτου ασφαλείας του WTCC Bruno Correia επιστρατεύτηκε για τον αγώνα, έχοντας ειδοποιηθεί μόλις 24 ώρες νωρίτερα. Μετά από μία μόλις ημέρα εξοικείωσης με το αυτοκίνητο, ο Bruno πέτυχε χρόνο 2’4.08.

Τέλος, η ομάδα έφτασε στον τελευταίο της σταθμό, στην Ουγγαρία, στις 6 Ιουνίου. Ο ιδανικός οδηγός γι’ αυτή την αποστολή ήταν και πάλι ο Norbert Michelisz, έχοντας αναδειχτεί νικητής εδώ το 2015 με ένα WTCC Civic Type R για την ανεξάρτητη ομάδα Zengõ Motorsport. Οδηγώντας το Type R επί δύο ημέρες στο όριο, ο Norbert σημείωσε ρεκόρ 2’10.85 ολοκληρώνοντας έτσι την προσπάθεια και στο 5ο σιρκουί.

Όταν παρουσιάστηκε πριν από ένα χρόνο, το Honda Civic Type R σηματοδότησε το ξεκίνημα μιας νέας εποχής μοντέλων υψηλών επιδόσεων για τη Honda. Βασισμένη στο αγωνιστικό DNA της μάρκας, δημιούργησε την κορυφαία έκδοση της οικογένειας Civic.

Το Civic Type R υιοθετεί την πρώτη εφαρμογή του νέου κινητήρα 2.0-litre VTEC TURBO της Honda, δυναμικό λειτουργικό στυλ και καινοτόμες τεχνολογίες πλαισίου. Ο συνδυασμός όλων αυτών των χαρακτηριστικών προσφέρει μία από τις πιο απολαυστικές οδηγικές εμπειρίες ανεξαρτήτως κατηγορίας.

Χρόνοι-ρεκόρ του Civic Type R
Ημερομηνία Πίστα Χρόνος Γύρου Οδηγός
4 Απριλίου 2016 Silverstone Βρετανία 2’44.45 Matt Neal
26 Απριλίου 2016 Silverstone Βρετανία 2’31.85 Matt Neal
10 Μαΐου 2016 Spa Βέλγιο 2’56.91 Rob Huff
23 Μαΐου 2016 Monza Ιταλία 2’15.16 Nobert Michelisz
31 Μαΐου 2016 Estoril, Πορτογαλία 2’04.08 Bruno Correia
6 Μαΐου 2016 Hungaroring, Ουγγαρία 2’10.85 Nobert Michelisz