Διαγωνισμός για ενίσχυση του ηλεκτρονικού επιχειρείν

Ο διαγωνισμός αποσκοπεί στην ενθάρρυνση και προώθηση της ιδιωτικής πρωτοβουλίας, αλλά και στην ενίσχυση των πιο παραγωγικών και ευρηματικών στοιχείων της κοινωνίας.

Ο διαγωνισμός, που γίνεται σε συνεργασία με την εταιρεία Qmmerce, ονομάζεται Empowering eEntrepreneurship και στοχεύει στον εντοπισμό, στήριξη και προβολή πρωτοπόρων ιδεών για διαδικτυακή παρουσία, προώθηση και πώληση (e-commercialization) προϊόντων ή υπηρεσιών.

Η Cyta είναι ο στρατηγικός συνεργάτης και η Eurobank Cyprus ο χορηγός του διαγωνισμού. Το διαγωνισμό στηρίζει το CyBAN (Cyprus Business Angels Network).

Στο διαγωνισμό μπορούν να συμμετάσχουν άτομα, μη εδραιωμένες εταιρείες ή startups με νέες και πρωτοπόρες ιδέες που χρειάζονται στήριξη για διαδικτυακή παρουσία, προώθηση και προβολή των προϊόντων ή υπηρεσιών τους.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό με την υποβολή σύντομης περιγραφής της ιδέας, βιογραφικό των αιτητών και σύντομη ανάλυση των δεδομένων της πρότασης (την ανάγκη διαδικτυακής παρουσίας, προώθησης και πώλησης, την πρωτοτυπία της ιδέας, περιγραφή και προσδοκίες του μεγέθους της αγοράς, αναμενόμενη απόδοση και βαθμό ωρίμανσης της ιδέας). Η πρόταση μπορεί να σταλεί στα Ελληνικά ή στα Αγγλικά μέσω ηλεκτρονικής αίτησης στο www.empower.com.cy μέχρι τις 5 Απριλίου 2015.
Οι ιδέες που θα βραβευθούν θα επιλεγούν από την Επιτροπή Αξιολόγησης την οποία απαρτίζουν καταξιωμένοι επαγγελματίες και επιχειρηματίες από ένα ευρύ φάσμα της Κυπριακής οικονομίας. Η Επιτροπή θα μελετήσει τις συμμετοχές και θα επιλέξει έξι φιναλίστ. Ακολούθως, θα παρακολουθήσει σύντομες παρουσιάσεις από τους φιναλίστ και θα αποφασίσει ποιοι θα είναι οι τρείς νικητές του διαγωνισμού.

Η πρόταση που θα κριθεί ως η καλύτερη θα λάβει:

• δωρεάν σχεδιασμό και ανάπτυξη του ιστότοπου και του online store που θα στεγάσουν την ιδέα, από την Qmmerce
• δωρεάν προβολή της ιδέας στη StockWatch (www.stockwatch.com.cy) για ένα έτος
• επιχειρηματική καθοδήγηση, συμβουλευτική αρωγή και ανατροφοδότηση από μέλη της Επιτροπής Αξιολόγησης
• δυνατότητα παρουσίασης της ιδέας σε μία από τις εκδηλώσεις παρουσιάσεων εταιρειών (Company Presentation Events) του δικτύου CyBAN (Cyprus Business Angels Network) μπροστά από επιχειρηματίες και επενδυτές, προσφορά του CyBAN

Η συνολική αξία των υπηρεσιών που θα λάβει η καλύτερη πρόταση ανέρχεται στις €10.000.

Οι επόμενες δύο καλύτερες προτάσεις θα λάβουν δωροκουπόνια για αγορά τερματικού εξοπλισμού από τα καταστήματα εξυπηρέτησης πελατών Cytashop, συνολικής αξίας €1.000, προσφορά της Cyta. Επιπρόσθετα, ο δεύτερος νικητής θα λάβει δωρεάν τοποθέτηση διαφημιστικής πινακίδας (banner) στο Ενημερωτικό Δελτίο της StockWatch για ένα μήνα, προσφορά της Stockwatch.
Και οι τρεις νικητές θα λάβουν δωρεάν φιλοξενία για ένα μήνα και έκπτωση 50% για επιπλέον δύο μήνες στο εκκολαπτήριο επιχειρηματικών ιδεών Capital Impact powered by Cyta, με παροχή εργασιακού χώρου με την απαραίτητη υποδομή, καθώς και καθοδήγηση (mentoring) και κατάρτιση από ειδικούς συμβούλους και επιτυχημένους επιχειρηματίες, προσφορά του CyBAN.
Όλες οι λεπτομέρειες για το διαγωνισμό βρίσκονται στο www.empower.com.cy.

Stockwatch

Η StockWatch ιδρύθηκε το 1999 από πτυχιακούς φοιτητές με κεφάλαιο €25.000 και στόχο να καλύψει το κενό που υπήρχε σε διαδικτυακή ειδησεογραφική και χρηματοοικονομική ενημέρωση. Είναι σήμερα η πιο αξιόπιστη και ανεξάρτητη πηγή χρηματοοικονομικής πληροφόρησης στην Κύπρο και μια από τις πιο δημοφιλείς ειδησεογραφικές ιστοσελίδες.

Qmmerce

Η Qmmerce υποστηρίζει εταιρείες και ιδιώτες στη διεύρυνση των ευκαιριών ανάπτυξης των εργασιών τους και στη βελτιστοποίηση του τρόπου προώθησης των προϊόντων και υπηρεσιών τους μέσα από το διαδίκτυο και μέσω άλλων τεχνολογιών. Οι κύριοι στόχοι της είναι να βοηθήσει τέτοιους οργανισμούς να εδραιώσουν το εταιρικό όνομά (brand name) τους και να κάνουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους γνωστά, να τα προωθούν αποτελεσματικά μέσω τεχνικών online marketing και να τα πωλούν μέσω διαδικτύου στην εγχώρια και διεθνή αγορά. Εκτός από την παροχή βοήθειας στις εταιρείες αυτές για να προσελκύσουν πελάτες και να δημιουργήσουν δεσμούς μαζί τους, η Qmmerce τους παρέχει τη δυνατότητα να κατανοήσουν τις προτιμήσεις και τις συνήθειες των καταναλωτών και να δημιουργούν πελατειακά προφίλ και κοινότητες, που με τη σειρά τους βοηθούν στη δημιουργία καλύτερων πελατειακών σχέσεων.