Η Hermes ”πούλησε τσαμπουκά” στον άνθρωπο που βοήθησε τα ΜΜΕ στο αεροδρόμιο

Ενα ρεπορτάζ που όλοι θα θυμόμαστε για πάντα. Πόσο μάλλον οι επιβάτες και το πλήρωμα αυτής της πτήσης, τους οποίους οι εκπρόσωποι των ΜΜΕ περίμεναν με μεγάλη ανυπομονησία.

Αυτήν ακριβώς την στιγμή, την τελευταία πτήση των ΚΑ, από Λάρνακα προς Αθήνα, το βράδυ της Παρασκευής, βρήκε υπεύθυνος της Hermes Airports, για ”πουλήσει τσαμπουκά” στον άνθρωπο που πέρασε στο εσωτερικό των αφίξεων και τον χώρο παραλαβής αποσκευών τους δημοσιογράφους και τις κάμερες.

Πρόκειται για έναν ευγενέστατο υπάλληλο, ο οποίος, αναγνωρίζοντας την ιδιαιτερότητα της στιγμής βοήθησε κάμερες, δημοσιογράφους και ιστοσελίδες να περάσουν στον χώρο του ρεπορτάζ για δηλώσεις και πλάνα. Λίγα λεπτά αργότερα, στέλεχος της Hermes ήλθε φωνάζοντας έντονα και προκαλώντας πανικό, ζητώντας το όνομά του γιατί δήθεν παραβίασε τον κανονισμό λειτουργίας του αεροδρομίου με την κίνησή του αυτή και ότι δήθεν οι δημοσιογράφοι έπρεπε να περιμένουν λίγο πιο πίσω και πιο ”μαζεμένοι”. Λες και είχαν απλωθεί δηλαδή… 

Ο άνθρωπος, που εξαιτίας της καλής του πρόθεσης να βοηθήσει τα ΜΜΕ σε μια τόσο φορτισμένη βραδιά ήταν φανερό πως τα έχασε. Εκεί επενέβησαν όλοι οι δημοσιογράφοι ζητώντας, όχι μόνο ”τα ρέστα” από την Hermes, αλλά και το όνομα του συγκεκριμένου κυρίου που μάλλον αναγνωρίζοντας την τεράστια γκάφα, μαζεύτηκε και φυσικά δεν έδωσε ποτέ το ονοματεπώνυμό του.

Μια ολόκληρη εταιρεία έκλεινε, η διαχωριστική γραμμή, τα stands και το πού θα σταθούν οι δημοσιογράφοι μας μάρανε…