6 ηθοποιοί που το τερμάτισαν για να μπουν στον ρόλο

 

{loadposition ba_textlink}

Μετά την είδηση για τον ζωντανό αρουραίο που έστειλε στην ανυποψίαστη Margot Robbie, o Jared Leto δήλωσε πως έστειλε σε διάφορους άλλους συμπρωταγωνιστές του τα εξής: Χρησιμοποιημένα προφυλακτικά, anal beads και κολλημένα φύλλα εφημερίδας. Ήθελε, λέει, να καλλιεργήσει ένα κλίμα έκπληξης και αυθορμητισμού επειδή ο Joker δε σέβεται τα προσωπικά όρια κανενός. Ο Joker επίσης σκοτώνει κόσμο θα του λέγαμε, οπότε μάλλον οι συμπρωταγωνιστές του θα πρέπει να ευχαριστούν τον Παντοδύναμο που δεν καθάρισε και κανέναν. Για να λέει ότι μπήκε στο πετσί, ρε αδερφέ.

Για όλα φταίει ο Konstantin ο Stanislavsky ο Άτιμος. Ρώσος θεατρικός σκηνοθέτης και ηθοποιός που έφτιαξε το Stanislavsky System, δηλαδή τη μέθοδο που θέλει τους ηθοποιούς να ζουν στην κυριολεξία τον ρόλο τους. Από αυτό το σύστημα εμπνεύστηκε ο Lee Strasberg για να φτιάξει τη δική του θεωρία. Το όνομα αυτής Method Acting ή αλλιώς το ψωμοτύρι όσων θα σου δυσκολέψουν τη ζωή στα γυρίσματα. Επειδή το να χάνουν και να παίρνουν κιλά οι ηθοποιοί κοντεύει να γίνει ετήσια υποχρέωσή τους, ας δούμε κάποιους που το πήγαν σε άλλο επίπεδο.

BILLY BOB THORNTON – ‘SLING BLADE’

images/newstories/caaaa1.jpg

Μπορείς να πεις πολλά για την γενικότερη ψυχεδέλεια του Thornton, αλλά δεν μπορείς να πεις πως το σκηνοθετικό και συγγραφικό ντεμπούτο του δεν έκανε αίσθηση. Επειδή, λοιπόν, ο χαρακτήρας ατόμου με ειδικές δεξιότητες που υποδύθηκε έπρεπε να κουτσαίνει, θεώρησε λογικό να βάζει σπασμένα γυαλιά στο παπούτσι του. Κάθε μέρα. Τουλάχιστον τσίμπησε ένα Όσκαρ Διασκευασμένου Σεναρίου και μία υποψηφιότητα για Α΄Αντρικό, οπότε κάτι βγήκε από το ζόρι.

DUSTIN HOFFMAN – ‘MARATHON MAN’

images/newstories/caaaa2.jpg

O Hoffman θα μπορούσε να είχε μπει στη λίστα και μόνο για τo ξεγυρισμένο χαστούκι που έριξε στη Meryl Streep στο σετ του ‘Kramer vs. Kramer’ για να δημιουργήσει την κατάλληλη ατμόσφαιρα μεταξύ τους. Τον βάζουμε για το ‘Marathon Man’ πιο πολύ για τη θεϊκή ατάκα που του είπε ο Laurence Olivier όταν βαρέθηκε να τον βλέπει κομμάτια στα γυρίσματα από την αυπνία. “Γιατί δε δοκιμάζεις να υποκριθείς; Είναι πολύ πιο εύκολο”. Ο Hoffman πήγαινε άυπνος επί μέρες για να φαίνεται φανερά ταλαιπωρημένος.

ROBERT DE NIRO – ‘CAPE FEAR’

images/newstories/caaaa3.jpg

Δεν του έφτανε που θα φιλούσε την έφηβη Juliette Lewis στην ταινία και θα μας έκανε να νιώθουμε άβολα για το υπόλοιπο της ζωής μας. Ήθελε να μας τρομάζει και με το παρουσιαστικό του. Εκτός από τα απαραίτητα τατουάζ και τους επιβλητικούς μύες, πλήρωσε κι έναν οδοντίατρο 5.000 δολάρια για να του τροχίσει τα δόντια και να φαίνεται πιο απειλητικός. Τις υποψηφιότητές του τις απέσπασε από δω κι από κει, αλλά τα δόντια δε γυρνάνε πίσω.

ADRIEN BRODY – ‘THE PIANIST’

images/newstories/caaaa4.jpg

Η πείνα που τον έδειρε ήταν δεδομένη γιατί θα υποδυόταν έναν επιζήσαντα του Ολοκαυτώματος. Δεν ήταν δεδομένο ότι θα μάθαινε να παίζει πιάνο πραγματικά, ότι θα πουλούσε το σπίτι και το αμάξι του, ότι θα απενεργοποιούσε όλα του τα τηλέφωνα και θα μετακόμιζε Ευρώπη. Πήρε δύο τσάντες με πράγματα και ένα keyboard και έφυγε. Μαζί του έφυγε και η κοπέλα που είχε τότε. Προς άλλη κατεύθυνση.

MARTIN SHEEN – ‘APOCALYPSE NOW’

images/newstories/caaaa5.jpg

Μία από τις πιο χαρακτηριστικές σκηνές του στην ταινία, βγήκε χωρίς σενάριο. Και θα ήταν και η πρώτη του έργου. Ο Sheen τα είχε τσούξει άσχημα και παρακάλεσε τον Coppola που σκηνοθετούσε να μη σταματήσει το γύρισμα. Εκτός το κλάμα και κακό που τον έπιασε, δοκίμασε να επιτεθεί στον Coppola και έσπασε και με το χέρι του τον καθρέφτη του δωματίου. Το σκηνικό γέμισε αίματα και το συνεργείο ήθελε να τον σταματήσει, αλλά μάλλον δεν ήξεραν τον Coppola καλά. Το γύρισμα συνεχίστηκε κανονικά.

DANIEL DAY LEWIS – ‘THE CRUCIBLE’

images/newstories/caaaa6.jpg

Έχτισε το σπίτι του χαρακτήρα που υποδυόταν. Το έχτισε. Το σπίτι. Με τα εργαλεία του 17ου αιώνα που θα είχαν οι άποικοι τότε. Επίσης έμεινε στο σετ καθόλη τη διάρκεια των γυρισμάτων χωρίς ηλεκτρικό και νερό, αλλά μη μένεις εκεί. Μείνε στο σπίτι. Που το έχτισε.

ΞΑΝΑ DANIEL DAY LEWIS – ‘MY LEFT FOOT’

images/newstories/caaaa7.jpg

Σ’ έναν από τους πιο σημαδιακούς του ρόλους, ο χαρακτήρας του στην ταινία υπέφερε από εγκεφαλική παράλυση και βρισκόταν καθηλωμένος σε αναπηρική καρέκλα. Ο Day Lewis όχι μόνο δεν ήθελε να σηκωθεί από την καρέκλα στα διαλείμματα, αλλά ήθελε να τον ταΐζουν και στο στόμα. Το αποτέλεσμα; Έσπασε δύο πλευρά από τη μόνιμα καμπουριασμένη στάση του.

Ο DANIEL DAY LEWIS ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΒΑΣΙΚΑ

images/newstories/caaaa8.jpg

Αρνήθηκε να φορέσει παλτό της ρημάδας εποχής μας στα διαλείμματά του στο ‘Gangs of New York’ κι έτσι έπαθε πνευμονία. Και μετά αρνήθηκε να πάρει και φάρμακα. Για το ‘In The Name of the Father’ ζούσε σε εγκαταλελειμμένη φυλακή και έτρωγε μόνο μερίδες για τους εγκλείστους. Για το ‘Lincoln’ έστελνε επί 7 μήνες μηνύματα στη Sally Field που υποδυόταν τη σύζυγό του σε Αγγλικά εποχής. Και τα υπέγραφε και ως “Commander in Chief”. Επίσης, δε γούσταρε να μιλάνε γύρω του για σύγχρονα γεγονότα για να μη βγαίνει από την ατμόσφαιρα.

 

 

Εσείς τι λέτε; Όλα για την τέχνη ή υπερβολές;
Υποσημείωση: Για όποιον τυχόν αναρωτιέται, ο αρουραίος-δωράκι της Margot Robbie υιοθετήθηκε από τον Guillermo del Toro και ονομάζεται πλέον Venustiano.