Η adidas και η Euroleague Basketball μαζί για ακόμη 2 χρόνια

Την επέκταση της συνεργασίας τους για τα επόμενα δύο χρόνια, συμπεριλαμβανομένης και της σεζόν 2015, ανακοίνωσαν η Euroleague Basketball και η adidas, σε κοινή συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε στο ΟΑΚΑ. Παρόντες στη συνέντευξη ήταν ο Κίμων Στέφος εκ μέρους της Euroleague (Euroleague Basketball Business Development Senior Manager), η Μαριάννα Ρεμπάπη εκ μέρους της adidas (adidas Brand Director, South East Europe), οι Δημήτρης Διαμαντίδης και Μάικ Μπράμος από τον Παναθηναϊκό, καθώς και ο Dogus Balbay από την Anadolu Efes.

Εκπροσωπώντας την Euroleague Basketball, ο Κίμων Στέφος δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι και περήφανοι που ανακοινώνουμε ότι η adidas θα είναι ο συνεργάτης μας για τις σεζόν 2013-2014 και 2014-2015. Η adidas γίνεται Επίσημος Τεχνικός Προμηθευτής της Euroleague Basketball και επίσημος χορηγός του Turkish Airlines Euroleague Final Four. Η σχέση μας με την adidas ξεκίνησε πέρσι καθώς συνεργαστήκαμε κατά τη διάρκεια του Final Four στο Λονδίνο, αναπτύσσοντας διάφορες επιτυχημένες ενέργειες, όπως το adidas Trophy Tour και το τουρνουά Fan Zone 3on3, και η φυσική εξέλιξη των πραγμάτων ήταν να πάμε ένα βήμα μπροστά τη συνεργασία μας. Θεωρούμε την adidas όχι απλά έναν τεχνικό προμηθευτή, αλλά ένα συνεργάτη, ο οποίος θα μας βοηθήσει να εκμεταλλευτούμε πλήρως κάθε εμπορική ευκαιρία που συνδέεται με τη χρήση των δύο brands».

Από την πλευρά της adidas, η Μαριάννα Ρεμπάπη τόνισε: «Εμείς στην adidas είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς για την επέκταση της συνεργασίας μας με την οικογένεια της Euroleague Basketball. Ο στόχος της Euroleague για σταθερή πρόοδο και εξέλιξη του μπάσκετ στην Ευρώπη συμπίπτει με το όραμά μας για συνεχή δημιουργία καινοτόμων προϊόντων, που εξυπηρετούν πλήρως τις ανάγκες των κορυφαίων αθλητών. Ήδη από την περσινή μας συνεργασία στο Final Four του Λονδίνου ήμασταν σίγουροι ότι η επέκταση της συνεργασίας μας θα είχε θετικό αντίκτυπο τόσο στην ανάπτυξη του μπάσκετ, όσο και στην εμπειρία των φιλάθλων, κάτι που θα αποδειχθεί και στην πράξη σύντομα. Για εμάς είναι σημαντικό ότι πλέον συνεργαζόμαστε στενά με τους δύο μεγαλύτερους οργανισμούς του παγκοσμίου μπάσκετ και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού. Ελπίζουμε ότι αυτή η συνεργασία θα ενισχύσει ακόμα περισσότερο τον ενθουσιασμό και το πάθος των Ευρωπαίων φιλάθλων για το άθλημα».

Ο Δημήτρης Διαμαντίδης, αρχηγός της ομάδας μπάσκετ του Παναθηναϊκού, σημείωσε σχετικά με τη συνεργασία: «Θέλω κι εγώ από την πλευρά μου να χαιρετίσω τη συνεργασία αυτή. Η adidas είναι μια πολύ μεγάλη εταιρία παγκοσμίως και είναι μεγάλη χαρά να βρίσκεται στο χώρο του μπάσκετ. Ένας παραπάνω λόγος είναι γιατί συνεργάζομαι πολλά χρόνια με τη συγκεκριμένη εταιρία. Ελπίζω και αυτή η συνεργασία να διαρκέσει πολλά χρόνια».

Ο forward του Παναθηναϊκού, Μάικ Μπράμος, ανέφερε: «Πιστεύω και εγώ πως η συνεργασία αυτή θα βοηθήσει την προώθηση του αθλήματος. Είναι δύο εταιρίες που βρίσκονται στο υψηλότερο επίπεδο και αυτή η συνεργασία θα ωφελήσει και τις δύο πλευρές».

Τέλος, ο άσος της Anadolu Efes, Dogus Balbay, δήλωσε: «Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Πρόκειται για δύο εξαιρετικές εταιρίες και η συνεργασία τους είναι ιδιαίτερα σημαντική. Θα ήθελα να χαιρετίσω αυτή τη συνεργασία και να συγχαρώ και τις δύο πλευρές».

Η επέκταση της συνεργασίας με την Euroleague Basketball δίνει στην adidas το δικαίωμα διαφημιστικής προβολής στις τηλεοπτικές μεταδόσεις, αλλά και εντός γηπέδου, κατά τη διάρκεια του Turkish Airlines Euroleague Game Of The Week, καθώς και του Turkish Arline Eurolegue Final 4, όπου θα είναι επίσημος χορηγός, με αποκλειστικό δικαίωμα δημιουργίας του επίσημου ρουχισμού της διοργάνωσης.

Σχετικά με την adidas

H adidas προμηθεύει με καινοτόμα προϊόντα, για περισσότερα από 60 χρόνια, τους κορυφαίους αθλητές του κόσμου, από τους θρύλους του παρελθόντος μέχρι τους σημερινούς superstars, όπως οι Derrick Rose, Dwight Howard, Damian Lillard και John Wall. Στις 11 Απριλίου 2006, η adidas και το National Basketball Association (NBA) υπέγραψαν μια εμπορική συμφωνία, διάρκειας 11 ετών, που καθιστά την adidas επίσημο προμηθευτή των εμφανίσεων και του ρουχισμού του ΝΒΑ, του Women’s National Basketball Association (WNBA), και της NBA Development League (D-League), ξεκινώντας από τη σεζόν 2006–07.

Οι συνεργασίες της adidas στην Ευρώπη περιλαμβάνουν τις εθνικές ομάδες ανδρών της Γαλλίας, της Τουρκίας και της Λετονίας και ομάδες της Euroleague, συμπεριλαμβανομένων των Παναθηναϊκού, Ρεάλ Μαδρίτης, Ζαλγκίρις Κάουνας και Μπάγερν Μονάχου. Η adidas συνεργάζεται επίσης με αθλητές, όπως ο MVP της Euroleague για το 2011 Δημήτρης Διαμαντίδης και οι πλέον παίκτες του NBA, Ricky Rubio, Serge Ibaka, Danilo Gallinari, Nicolas Batum, Goran Dragic και Donatas Motiejunas.

Η adidas θα διοργανώσει το δωδέκατο ετήσιο adidas EUROCAMP, όπου οι καλύτεροι διεθνείς παίκτες θα παρουσιαστούν στο μοναδικό εγκεκριμένο από το NBA pre-draft camp, εκτός των Ηνωμένων Πολιτειών. Το camp θα πραγματοποιηθεί στο Τρεβίζο της Ιταλίας από τις 7 ως τις 9 Ιουνίου 2014, φέρνοντας σε επαφή τα μεγαλύτερα ταλέντα διεθνώς με πρώην και νυν προπονητές και παίκτες του NBA.

Σχετικά με την Euroleague Basketball 

Η Euroleague Basketball, ένας παγκόσμιος ηγέτης στο αθλητικό μάνατζμεντ, διανύει τη δεύτερη δεκαετία συνεχούς ανάπτυξης, ως ένας καινοτόμος διοργανωτής κορυφαίων πρωταθλημάτων και τουρνουά. Η Euroleague Basketball ιδρύθηκε το 2000 με ένα μοντέλο ιδιωτικής οργάνωσης, ιδιαιτέρως καινοτόμο για τον ευρωπαϊκό επαγγελματικό ομαδικό αθλητισμό. Σήμερα διαχειρίζεται τις 2 κορυφαίες διοργανώσεις μπάσκετ της Ευρώπης, την Turkish Airlines Euroleague και το Eurocup, που αποτελούνται από 72 ομάδες, προερχόμενες από 25 χώρες. Κάθε σεζόν κορυφώνεται με την ανακήρυξη του πρωταθλητή της ηπείρου στο Turkish Airlines Euroleague Final Four, ένα από τα κορυφαία αθλητικά γεγονότα παγκοσμίως. Όλα τα πρόσφατα Final Four μεταδόθηκαν ζωντανά σε περίπου 200 χώρες και στις πέντε ηπείρους, παράλληλα με την αύξηση της online παρακολούθησης, αλλά και της παρουσίας των φιλάθλων στο γήπεδο. Η Euroleague Basketball διαχειρίζεται επίσης το Nike International Junior Tournament, μια διοργάνωση διάρκειας μιας σεζόν για νέους έως 18 ετών, η οποία περιλαμβάνει 4 προκριματικά τουρνουά σε 4 διαφορετικές χώρες και κορυφώνεται κάθε άνοιξη με τη στέψη του πρωταθλητή Ευρώπης U18, παράλληλα με το Turkish Airlines Euroleague Final Four. Εκτός γηπέδου, το Euroleague Basketball Institute αναλαμβάνει ενεργό ρόλο στην εκπαίδευση και στην κινητοποίηση ταλαντούχων ατόμων στους τομείς του αθλητικού μάνατζμεντ και της προπονητικής, ενώ το καταξιωμένο πρόγραμμα CSR & Marketing One Team, στο οποίο συμμετέχουν ήδη 17 σωματεία και άλλοι εταίροι και οργανισμοί από όλο τον κόσμο, αναπτύσσει εκπαιδευτικά προγράμματα που χρησιμοποιούν τη δύναμη του μπάσκετ για την ενσωμάτωση κοινοτήτων.