Μάθημα ομοσπονδίας η παραμύθι;


Κάνε τα ψώνια σου άνετα, γρήγορα, εύκολα στο Odelo! Κέρδισε 20€ στις πρώτες σου αγορές!

Λύσαμε όλα τα προβλήματα στην Παιδεία μας και έμεινε το μάθημα ομοσπονδίας. Ήταν για να το ακούσουμε και αυτό. Ποια ομοσπονδία θέλουν να “διδάξουν” οι αρμόδιοι; Αυτή για την οποία δεν έχουν ιδέα, δεν καταλήξαμε και δεν γνωρίζει κανείς; Και για να γίνω πιο σαφής: Τη διζωνική δικοινοτική ομοσπονδία ή αυτήν που εφαρμόζεται στις ΗΠΑ; Την ομοσπονδία που εφαρμόζεται στη Ρωσία ή αυτήν που εφαρμόζεται στην Αυστραλία ή μήπως στην Ελβετία; Την διζωνική δικοινοτική ομοσπονδία η οποία αναφέρεται σε όλα τα ψηφίσματα για το Κυπριακό; Την διζωνική δικοινοτική ομοσπονδία η οποία αναφέρεται στις ομόφωνες αποφάσεις του Εθνικού Συμβουλίου του 1989; Την διζωνική δικοινοτική ομοσπονδία με την οποία ουσιαστικά πολλοί διαφωνούσαν αλλά δεν τολμούσαν να το παραδεκτούν δημοσίως, μέχρι που ήρθε ο Τάσσος Παπαδόπουλος να προσθέσει την φράση «με το σωστό περιεχόμενο»; 

Και επιπλέον: Οι Τούρκοι δεν υιοθετούν την ομοσπονδία αλλά απαιτούν συνομοσπονδία! Δηλαδή δύο κράτη που θα κτίσουν, όπως είπε ξανά πριν μερικές μέρες ο Τούρκος Πρόεδρος Γκιουλ, ένα νέο συνεταιρισμό! Ποια ομοσπονδία λοιπόν θα “διδάξετε” Κύριοι;

Το Εθνικό συμβούλιο δεν έχει καταλήξει τι είδους ομοσπονδία θέλουμε και συζητάμε και θα την διδάξουμε και στα σχολεία; Προεκλογικά μας έταζαν πως μετά τις εκλογές θα εκδιδόταν και θα κυκλοφορούσε ειδικό έντυπο για να ενημερωθεί ο λαός ποια λύση ομοσπονδίας θα κληθεί να υπερψηφίσει η να καταψηφίσει. Γιατί κάτι τέτοιο δεν έγινε;

Ευνουχίσατε το αγωνιστικό φρόνημα του λαού Κύριοι και πάψατε να διδάσκετε τα παιδιά

πως να διεκδικούν την ελευθερία της πατρίδας τους ως γνήσιοι πατριώτες και ως ελεύθερα άτομα που αγαπούν την πατρίδα και τη δημοκρατία και να είναι έτοιμα ανά πάσα στιγμή να την υπερασπίσουν. Όποιος αναφέρεται επίσης σε κατοχή και απελευθέρωση θεωρείται ρατσιστής, Εθνικιστής και υπερβολικός. Το μάθημα ομοσπονδίας σας μάρανε; Πέστε μας τι κρύβετε πίσω απ´ όλα αυτά, τι σκαρώνετε η ακόμη και τι έχει ενδεχομένως προσυμφωνηθεί γιατί ήδη τα παιδιά μας διδάσκονται αρκετά παραμύθια. Η χιονάτη και οι εφτά νάνοι είναι ένα από αυτά. Δεν χρειάζονται κι άλλα…

Δεν λέω. Η γνώση δεν έχει όρια και επιβάλλεται. Η γνώση όμως. Μην προσπαθείτε να καμουφλάρετε ένα πολιτικό ζήτημα με τον μανδύα δήθεν του μαθήματος. Και για να μην βασανίζουμε άλλο το θέμα, διδάξτε ξανά στα σχολεία τα αρχαία Ελληνικά για παράδειγμα. Σε σχολεία Ευρωπαϊκών χωρών και της Αμερικής διδάσκεται. Στην Κύπρο πια όχι…