MINI CLUBMAN:Μοναδικό αυτοκίνητο, μοναδικά χαρακτηριστικά!

Και αν προσθέσουμε και την πολυχρηστικότητα του σε συνδυασμό με τους εξελιγμένους και αποδοτικότερους κινητήρες, τότε ο υποψήφιος αγοραστής έχει στη διάθεση του ένα ολοκληρωμένο από κάθε άποψη σύνολο.

Πρόκειται για ένα ολοκαίνουριο μοντέλο από τον Όμιλο της BMW που διαθέτει στη βάση της γκάμας του τον βραβευμένο τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1.5 λίτρων με τους 136 ίππους και τα 220 Nm ροπής. Ένα σύνολο που τοποθετείται σε πληθώρα μοντέλων της BMW (ακόμα και στο i8) και έχει τη δυνατότητα να προσφέρει αξιοπρόσεκτους αριθμούς κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων χωρίς εκπτώσεις στις επιδόσεις.

Βασισμένο στη νέα πλατφόρμα του BMW Group UKL1, το νέο Clubman διαθέτει πλέον έξι πόρτες, τέσσερις πλαϊνές και δύο στο χώρο αποσκευών (διαιρούμενη). Είναι 27 εκατοστά μακρύτερο (4.253 μ.) και 9 εκατοστά πλατύτερο (1.800 μ.) από το απερχόμενο μοντέλο ενώ το μεταξόνιό του είναι 10 εκατοστά μεγαλύτερο (2.670 μ.). Αριθμοί που μπορεί κάποιος εύκολα να αντιληφθεί και την αυξημένη ευρυχωρία που προσφέρει. Χαρακτηριστικό και ο χώρος αποσκευών των 360 λίτρων μπορεί να μεγαλώσει φτάνοντας τα 1.250 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

Τόσο οι εμπρός όσο και οι πίσω επιβάτες (πέντε συνολικά) ταξιδεύουν ευχάριστα έχοντας ικανοποιητικούς χώρους για τα γόνατα και τους ώμους τους. Ακόμα και για τα απαραίτητα μικρά που μας συνοδεύουν στην καθημερινότητά μας υπάρχουν διάσπαρτες θήκες παντού. Ο σχεδιασμός του εσωτερικού κινείται στα όρια της ταυτότητας ΜΙΝΙ με την ποιότητα των υλικών και του φινιρίσματος να βρίσκεται στα ψηλά γερμανικά γνώριμα επίπεδα. Χώρος στον οποίο γίνεται χρήση της τελευταίας λέξης της τεχνολογίας στην ασφάλεια, στον εξοπλισμό και τη συνδεσιμότητα. Στη γκάμα των καινοτόμων συστημάτων υποστήριξης οδηγού περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων τα: MINI Head-Up-Display, Parking Assistant, κάμερα οπισθοπορείας και Driving Assistant active cruise control, προειδοποίηση σύγκρουσης και πεζών με προ-φόρτιση φρένων, high beam assistant, ανίχνευση πινακίδων κυκλοφορίας και άλλα.

Πέραν του τρικύλινδρου των 1.5 λίτρων, το μοντέλο εφοδιάζεται και με το δίλιτρο των 192 για το Cooper S αλλά και με δύο τετρακύλινδρους ντιζελοκινητήρες με 150 ίππους στο Cooper D και 190 στο SD. Η μετάδοση στους εμπρός τροχούς γίνεται με 6άρι
κιβώτιο ή 8τάχυτο Steptronic που διατίθεται προαιρετικά για πρώτη φορά σε MINI.
Και όλα τα πιο πάνω έχοντας πάντα στα ατού του την κορυφαία οδηγική άνεση και αίσθηση go-kart τύπου MINI λόγω υψηλής ποιότητας τεχνολογίας της ανάρτησης που είναι μοναδική στο περιβάλλον του ανταγωνισμού.