Porsche 911 Turbo & Turbo S

{loadposition ba_textlink}

Με τις εκδόσεις Turbo και Turbo S η Porsche συμπληρώνει σιγά σιγά τη γκάμα της νέας 911. Η μεγαλύτερη ιπποδύναμη και μια σειρά επιπλέον λειτουργιών και ικανοτήτων προσφέρουν μια νέα οδηγική εμπειρία στον τυχερό που θα βρεθεί πίσω από το τιμόνι της. Σχεδιαστικά η 911 Turbo ακολουθεί την αισθητική ταυτότητα του εμβληματικού sports car της Porsche αλλά με ένα ανασχεδιασμένο μπροστινό τμήμα με καινούριες εισαγωγές αέρα και νέα ενεργά φώτα ημέρας LED. Αντίθετα στο πίσω μέρος ξεχωρίζει το νέο κάλυμμα κινητήρα, ο τροποποιημένος προφυλακτήρας και τα αναβαθμισμένα σχεδιαστικά φωτιστικά σώματα ενώ την εικόνα της ανανέωσης συμπληρώνουν οι ανασχεδιασμένες χειρολαβές και οι νέες ζάντες των 20 ιντσών.

Δύο είναι οι σημαντικότερες αλλαγές στο εσωτερικό. Πρώτον, το νέο τιμόνι που προέρχεται από την 918 Spyder και διαθέτει πάνω του ένα περιστροφικό επιλογέα «mode selector» που επιτρέπει στον οδηγό να επιλέγει ανάμεσα σε Normal, Sport, Sport Plus και Individual mode. Δεύτερον, το ανανεωμένο Porsche Communication Management σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης με GPS, Wi-Fi, Bluetooth και το premium ηχοσύστημα της Bose να προσφέρεται ως standard. Standard είναι και το μέχρι τώρα extra, Sport Chrono Package. Στο βασικό εξοπλισμό των Turbo και Turbo S διατίθεται επίσης το πακέτο Sport Chrono Package το οποίο περιλαμβάνει μια νέα λειτουργία η οποία με την ενεργοποίηση του επίσης νέου διακόπτη Sport Response παραμετροποιεί τον κινητήρα και το κιβώτιο με γνώμονα τις επιδόσεις, εξασφαλίζοντας την μέγιστη απόκριση για 20 δευτερόλεπτα. Στις νέες δυνατότητες συγκαταλέγεται και μια νέα λειτουργία η οποία επιγράφεται PSM Sport Mode και η οποία με το πάτημα ενός κουμπιού παρεμβαίνει στο σύστημα δυναμικής ευστάθειας, περιορίζοντας την επίδρασή του και κατ΄επέκταση, προσφέροντας μια πιο σκληροπυρηνική εμπειρία που δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να «φτάσει πιο κοντά στα όρια του αυτοκινήτου» σύμφωνα με την περιγραφή της Porsche. Και οι δύο Turbo εκδόσεις εξοπλίζονται με τον διπλά υπερτροφοδοτούμενο εξακύλινδρο κινητήρα των 3,8 λίτρων ο οποίος αυξάνει την ισχύ του κατά 20 ίππους, αυξάνοντας τα αντίστοιχα μεγέθη στους 540 ίππους για την 911 Turbo και στους 580 ίππους για την Turbo S. Η 911 Turbo φθάνει τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε μόλις 3,0 δευτερόλεπτα και έχει μέγιστη ταχύτητα τα 230 χιλιόμετρα την ώρα ενώ η Turbo S χρειάζεται 2,9 δευτερόλεπτα για τα εκατό χιλιόμετρα με την μέγιστη ταχύτητά της να διαμορφώνεται στα 330 χλμ./ώρα. Παρά την επιπλέον ισχύ η κατανάλωση καυσίμου τόσο της 911 Turbo όσο και της Turbo S έχει περιοριστεί κατά 0,6 λίτρα/100 χλμ. χάρη σε τροποποιήσεις στο σύστημα διαχείρισης ελέγχου του κινητήρα και το αναβαθμισμένο κιβώτιο με την νέα κλιμάκωση.