Που θα φτάσει η ιπποδύναμη;

{loadposition ba_textlink}

Η ανάγκη για βελτίωση της ιπποδύναμης μπορεί να καταγραφεί από τότε βάζοντας στο άρμα περισσότερα από ένα άλογο για να κινείται ο επιβαίνων πιο γρήγορα, ξεκούραστα και σε μεγαλύτερες αποστάσεις.

Η εισαγωγή αναφέρεται στα πολύ παλαιά χρόνια όμως. Πολύ ρομαντική προσέγγιση. Ας περάσουμε στον 20ό αιώνα. Οι ιπποδυνάμεις των αυτοκινήτων αυξάνονταν από το 1950 και έπειτα, με γρήγορους ρυθμούς. Η κόντρα των ιπποδυνάμεων άρχισε από την Αμερική και τα Muscle Cars.

 

 

 

Οι Ιταλοί απάντησαν αμέσως με τα Supercars των Ferrari, Lamborghini και άλλα Ιταλικά κλασάτα υπεραμάξια.

 

 

Για να ονειρευτείς ιπποδύναμη στο αυτοκίνητο σου πλέον δεν χρειάζεται ούτε να ψελλίσεις το όνομα Supercar. Η Volkswagen έριξε στο παιχνίδι την μεγάλη ιπποδύναμη με ένα αυτοκίνητο του λαού το Golf GTI εν έτει 1976. Η δύναμη ήρθε και στις μάζες.

 

 

Το Golf GTI ήταν για τον ανήσυχο οικογενειάρχη που είχε πουλήσει το διθέσιο του για να έχει παιδικά καθίσματα. Ο νοών νοείτω. 110 ίπποι στα 1600 κυβικά εκατοστά μπορεί να μην ακούγονται θηριώδη νούμερα, αλλά σύμφωνα με το βάρος του ήταν ένας μικρός πύραυλος εδάφους. Και μην ξεχνάμε οτι μιλάμε για τα 70’s. Έπειτα πολλές άλλες μάρκες αυτοκινήτων ακολούθησαν την ίδια συνταγή.

 

 

Η αναφορά στο Golf GTI μόνο τυχαία δεν είναι. Η VW παρουσίασε προ ολίγων ημερών ένα Golf με την κωδική ονομασία R 400 που δηλώνει την ιπποδύναμη που θα ‘’κουβαλάει’’. Εξωπραγματικό νούμερο εαν υποθέσουμε οτι μια Porsche 911 στην απλή μορφή της και όχι σε μια special έκδοση, διαθέτει τον ίδιο αριθμό αλόγων. Και κλείνω έτσι όπως άρχισα. Που θα φτάσουν οι ιπποδυνάμεις;

 

 

Τα παιδάκια που θα κάθονται στα παιδικά καθίσματα του συγκεκριμένου Golf μάλλον θα βρίσκονται σε ένα αέναο λουνα παρκ. Μέχρι το επόμενο βενζινάδικο τουλάχιστον. Και μετά πάλι από την αρχή.

Τυχερά παιδάκια.