Η τηλεόραση αλλάζει: Αυτά είναι τα νέα δεδομένα και οι τάσεις παγκοσμίως

Μία εποχή, όπου οι διεθνείς τάσεις της τηλεόρασης είναι εντελώς διαφορετικές από μερικά χρόνια πριν. Τα μεγάλα τηλεοπτικά δίκτυα δημιουργούν εξαιρετικές σειρές, όπως το Game of Thrones, το Young Pope και το Walking Dead, σειρές με εκατομμύρια φανατικούς θαυμαστές σε όλο τον κόσμο.

Σίγουρα, ο κινηματογράφος συνεχίζει σταθερά την πορεία του, αλλά χωρίς αμφιβολία, η τηλεόραση έχει γίνει το πιο σύγχρονο μέσο που αυτή την στιγμή φέρνει σε κάθε σπίτι, εξαιρετικής ποιότητας παραγωγές. Το ίδιο δείχνουν και επίσημα στοιχεία, όπως έρευνα που έγινε από την Deloitte και διαπίστωσε ότι το 70% των Αμερικανών βλέπουν συνεχόμενα επεισόδια τηλεοπτικών σειρών (binge-watch). Κατά μέσο όρο βλέπουν 5 επεισόδια την φορά. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο, ότι μεγάλα ονόματα του κινηματογράφου, όπως είναι ο Kevin Spacey και ο Jude Law, πρωταγωνιστούν στην τηλεόραση και μάλιστα με μεγάλη επιτυχία!

Ταυτόχρονα, οι ρυθμοί της καθημερινότητάς μας παραμένουν ταχύτατοι. Αυτό σημαίνει, ότι λόγω της μεγάλης γκάμας από πολύ καλές σειρές και της έλλειψης χρόνου που υπάρχει, συχνά αναγκαζόμαστε, είτε να χάσουμε την αγαπημένη μας σειρά ή εκπομπή, ή να θυσιάσουμε χρόνο που μπορεί να μην έχουμε. Αυτός είναι και ο λόγος που η τεχνολογία έχει έρθει για να αλλάξει τα δεδομένα, με αποτέλεσμα να έχουν αλλάξει και οι διεθνείς τάσεις. Οι νέοι τηλεθεατές χρησιμοποιούν το tablet, το laptop, ακόμα και το κινητό τους τηλέφωνο για να δουν τα προγράμματα της τηλεόρασης. Υπηρεσίες, όπως είναι το on-demand, το on-the-go και το multi-screening φαίνεται να κερδίζουν ολοένα και περισσότερο έδαφος στις προτιμήσεις των τηλεθεατών.

Η τηλεόραση αλλάζει διεθνώς
Σύμφωνα με έρευνα που έγινε το 2015, το 67% των νέων ηλικίας 18-34 επιλέγουν να βλέπουν ταινίες και τηλεοπτικές εκπομπές από το laptop ή το smartphone ή το tablet τους. Στο ίδιο ηλικιακό γκρουπ, μόνο το 46% βλέπει ταινίες και εκπομπές από την τηλεόραση, ποσοστό που έχει 14% μείωση σε ετήσια βάση. Τις φορητές συσκευές επιλέγει το 76% των νέων από 14 έως 17 ετών.

Παράλληλα, τα στοιχεία δείχνουν ότι από το 2012 μέχρι το 2015, ο συνολικός αριθμός των ανθρώπων που χρησιμοποίησαν έξυπνες συσκευές για να παρακολουθήσουν video αυξήθηκε κατά 71%. Όσο για τους millennials, τους ανθρώπους που μεγάλωσαν, κυριολεκτικά, μέσα στην συνεχώς εξελισσόμενη τεχνολογία, παραδέχονται ότι κάνουν πολλά πράγματα ταυτόχρονα (Multi-tasking), όπως σερφάρισμα στο Internet, social media, text messaging, ενώ βλέπουν τηλεόραση. Τέλος, η υπηρεσία on-demand, δηλαδή βλέπω κάτι την ώρα που θέλω ή μπορώ εγώ, αναμένεται να καταγράψει ετήσια αύξηση ύψους 8,3% την περίοδο 2016-2026.

Πηγή http://www.huffingtonpost.gr/