Πλήρωσαν την Hermes με άδεια ταμεία

{loadposition ba_textlink}

Της Αλεξίας Καφετζή

Τα ταμεία των Κυπριακών Αερογραμμών είχαν επαρκή κεφάλαια και μεγάλα αποθεματικά. Μόνο από την πώληση των χρονοθυρίδων στο αεροδρόμιο του Heathrow, η Εταιρεία εισέπραξε το ποσό των 31εκ. Δολαρίων.

Που σπαταλήθηκαν τα λεφτά, κυρίως όσον αφορά το Ταμείο Προνοίας των υπαλλήλων, με αποτέλεσμα οι απολυθέντες υπάλληλοι να εκβιάζονται να υπογράψουν σχετικό έγγραφο, για να πληρωθούν τα κεκτημένα τους;

Ποιος αποτελούσε προτεραιότητα για τον Πρόεδρο και τον Αντιπρόεδρο του Δ.Σ. των Κυπριακών Αερογραμμών, με την μεσολάβηση του Υπουργού Οικονομικών κύριου Χάρη Γεωργιάδη;

Σύμφωνα με τα πρακτικά της Συνεδρίας του Δ.Σ. των Κυπριακών αερογραμμών, ημερομηνίας 29 Οκτωβρίου 2014, η εταιρεία HERMES χρωστούσε στις Κ.Α. το ποσό των €5,200.000. Το χρέος αυτό δημιουργήθηκε λόγω των υπερχρεώσεων της HERMES στο «put through fee», οι οποίες με νομική γνωμάτευση ήταν παράνομες.                

Την στιγμή που εκκρεμούσε αυτή η οικονομική εκκρεμότητα μεταξύ των δυο εταιρειών και σε τεράστιας σημασίας «χρόνο» για τους υπαλλήλους των Κ.Α., αρκετοί από τους οποίους ακόμα περιμένουν να πληρωθούν το Ταμείο Προνοίας τους, οι Κ.Α. πλήρωσαν αρχικά €600.000 και μετά ακόμα €1.500.000. Συνολικά, μάλιστα πλήρωσαν πέραν των €4.500.000.

Ποιοι πήραν την απόφαση να πληρώσουν τον Νίκο Σιακόλα, σύμφωνα με την αναφορά του ΠτΔ, του Υπουργού Οικονομικών κ. Χάρη Γεωργιάδη και λοιπών παρευρισκομένων στη Συνεδρία που έλαβε χώρα στις 13 Νοεμβρίου 2014 στο Προεδρικό Μέγαρο;

– Ο Μάκης Κωνσταντινίδης τότε Πρόεδρος του Δ.Σ. αποπλήρωσε την HERMES χωρίς εξουσιοδότηση του Συμβουλίου. Αντιθέτως, υπήρχε απόφαση του Δ.Σ. για μη πληρωμή.

– Υπάρχουν αποφάσεις του Συμβουλίου για μη πληρωμή που σταμάτησαν ο Μάκης Κωνσταντινίδης και ο Μαρίνος Καλλής, Πρόεδρος και Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. των Κ.Α.

– Ο Υπουργός Οικονομικών, Χάρης Γεωργιάδης ανέλαβε να μεσολαβήσει για επίλυση του προβλήματος με οδηγίες που έδωσε στον Μαρίνο Καλλή, για να γλυτώσει την HERMES από τα €5.200.000.

– Κινήθηκε νομική διαδικασία την οποία σταμάτησε ο Υπουργός Οικονομικών, Χάρης Γεωργιάδης!

Η προσφυγή στην ΕΠΑ

Στις 6 Νοεμβρίου 2014, πραγματοποιήθηκε Συνεδρία του Διοικητικού Συμβουλίου των Κυπριακών Αερογραμμών. Παρόντες, ο Πρόεδρος και τα Μέλη του Δ.Σ., Διευθυντικά Στελέχη της Εταιρείας καθώς και ο Νομικός Σύμβουλος των Κ.Α. κ. Π. Πολυβίου. Από την συγκεκριμένη Συνεδρία απουσίαζαν οι κ.κ. Α. Παπαδοπούλου και Π. Χειμώνας, λόγω άλλων υποχρεώσεων.

Τη σύσκεψη απασχόλησαν οι τότε τρέχουσες εξελίξεις στο θέμα των Κυπριακών Αερογραμμών

Ένα εκ των θεμάτων ήταν οι οφειλές στην Hermes και η προσφυγή στην Επιτροπή Προστασίας Ανταγωνισμού (ΕΠΑ).

Ο κ. Σ.Τύμβιος, Οικονομικός Διευθυντής ενημέρωσε τα Μέλη του Δ.Σ. για τις οφειλές στην Hermes και για την προσφυγή στην ΕΠΑ.

Όπως αναφέρθηκε ξανά σε προηγούμενες συνεδριάσεις (Πρακτικά Αρ.30/14 και 33/14 στις 24 Σεπτεμβρίου και 29 Οκτωβρίου αντίστοιχα) η Εταιρεία έπρεπε να ήταν ιδιαίτερα προσεκτική για να τιμήσει τις υποχρεώσεις της προς την Ηermes, αφού η τυχόν προσφυγή της Hermes Airports εναντίον των Κ.Α. (πιθανώς εξασφαλίζοντας προσωρινό Δικαστικό Διάταγμα, όπως έγινε στο παρελθόν), δυνατό να συμπαρέσυρε και άλλα συνδεδεμένα συμβόλαια (cross default), με μοιραίες συνέπειες για την Εταιρεία.

Ο κ. Α. Πέτρου, Μέλος του Δ.Σ., ρώτησε αν είχε δικαίωμα η Εταιρεία να προβαίνει σε επιλεκτική πληρωμή των πιστωτών.

Ο κ. Π. Πολυβίου, Νομικός Σύμβουλος της Εταιρείας, απάντησε πως δεν γινόταν να προβαίνει η Εταιρεία σε επιλεκτική πληρωμή, αλλά όπως διευκρίνισε μπορεί να υπήρχαν περιπτώσεις υψηλού κινδύνου, όπου η Εταιρεία θα έπρεπε να εξασκήσει την κρίση της υπό τις περιστάσεις. Για πολλοστή φορά, ο κ. Πολυβίου τόνισε τη σημασία πλήρους συμμόρφωσης με το Νόμο και τις αρχές της εταιρικής διακυβέρνησης, που απαγορεύουν επιλεκτικές πληρωμές ή πληρωμές κατά προτεραιότητα (όταν δεν συντρέχουν οι αναγκαίες προϋποθέσεις). «Οι νομικές υποχρεώσεις των Διοικητικών Συμβούλων είναι σοβαρές – τόνισε – και οι ενδεχόμενες ευθύνες τους σε περίπτωση καταστρατήγησης του Νόμου υπαρκτές και ιδιαίτερα βαριές, με αποτέλεσμα ότι θα πρέπει να επιδεικνύεται ιδιαίτερη προσοχή».

Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. εξέφρασε την άποψη πως η Εταιρεία έπρεπε να προχωρήσει σε γραπτή καταγγελία της προς την Επιτροπή Προστασίας Ανταγωνισμού (ΕΠΑ), εναντίον της Hermes για καταχραστική εκμετάλλευση δεσπόζουσας θέσης κάτι που έπρεπε να είχε γίνει εδώ και αρκετούς μήνες πριν.

ΑΠΟΦΑΣΗ 6 – 34/14 – Απόφαση που λήφθηκε στην ίδια Συνεδρία

Τα Μέλη του Δ.Σ. αποφάσισαν πως υπό τις περιστάσεις δεν έπρεπε να πληρώσει σε εκείνο το στάδιο η Εταιρεία τις οφειλές προς την Hermes και έπρεπε να κληθεί η τελευταία για διαπραγμάτευση. Επίσης αποφασίστηκε να ενημερωθεί άμεσα ο κ. Π. Πολυβίου, Ν.Σ. έτσι ώστε να προχωρήσει η Εταιρεία με νομικές διαδικασίες κατά της Hermes για τα αμφισβητούμενα ποσά (disputed amounts) που εκκρεμούσαν και να προχωρήσει με προσφυγή της στην ΕΠΑ.

Στις 29 Οκτωβρίου 2014, πραγματοποιήθηκε Συνεδρία του Διοικητικού Συμβουλίου των Κυπριακών Αερογραμμών. Παρόντες, ο Πρόεδρος και τα Μέλη του Δ.Σ. καθώς και Διευθυντικά Στελέχη της Εταιρείας

Εξόφληση Υποχρεώσεως προς Hermes

Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. κ. Μάκης Κωνσταντινίδης, ενημέρωσε τα μέλη του ότι ενέκρινε την πληρωμή του ποσού των 600.000 ευρώ προς την Hermes για παλιές οφειλές στη βάση διαδικασίας που συμφωνήθηκε παλαιότερα μεταξύ Υπουργού Οικονομικών και εταιρείας Hermes Airports.

Εξήγησε στο Συμβούλιο ότι πήρε τέτοια απόφαση μετά από ανησυχητικές πιέσεις του Προέδρου του Δ.Σ. της Hermes και λαμβάνοντας καθοριστικά υπόψη τις συμβουλές του κ. Π. Πολυβίου, Νομικού Συμβούλου της Εταιρείας, ο οποίος όπως αναφέρθηκε σε προηγούμενη συνεδρίαση του Δ.Σ. (Πρακτικά 30/14 στις 24 Σεπτεμβρίου 2014) «η εταιρεία έπρεπε να ήταν ιδιαίτερα προσεκτική για να τιμήσει τις υποχρεώσεις της προς την Hermes, αφού η τυχόν προσφυγή της Hermes Airports εναντίον των Κ.Α. (πιθανώς εξασφαλίζοντας προσωρινό Δικαστικό Διάταγμα, όπως έγινε στο παρελθόν), δυνατό να συμπαρασύρει και άλλα συνδεδεμένα συμβόλαια (cross default), με μοιραίες συνέπειες προς την Εταιρεία».

Οι κ.κ. Α. Πέτρου, Π. Κουρίδης, Π. Χειμώνας και Γ. Καλλής, μέλη του Δ.Σ. διαφώνησαν με την πιο πάνω ενέργεια του Προέδρου του Δ.Σ., δήλωσαν εναντίον των εκβιασμών από την Hermes προς την Εταιρεία και εναντίον της καταχρηστικής εκμετάλλευσης από την Hermes της δεσπόζουσας θέσης που κατείχε ως διαχειρίστρια των αεροδρομίων Λάρνακας και Πάφου.

Θεώρησαν ότι κακώς προχώρησε η Εταιρεία στην πληρωμή προς την Hermes καθότι εκκρεμούσε «πίστωση» της τάξης των 5.200,000 ευρώ που απαιτούσαν οι Κυπριακές Αερογραμμές και προέκυπταν από τις χρεώσεις της Hermes για τέλη αγωγών καυσίμων (fuel put  through fee).

Επίσης ο κ. Α. Πέτρου, Μέλος του Δ.Σ. τόνισε ότι «οι ενέργειες του Δ.Σ. πρέπει να είναι όχι μόνο νόμιμες αλλά και νομιμοφανείς. Εισηγήθηκε όπως οι Κυπριακές Αερογραμμές σταματήσουν οποιανδήποτε πληρωμή σε οποιονδήποτε πιστωτή η οποία δεν κρίνεται άκρως αναγκαία από την Εταιρεία».

Ο κ. Α. Παπαδόπουλος, Μέλος του Δ.Σ. μίλησε για άτυπη συμφωνία που έκανε ο Πρόεδρος των Κυπριακών Αερογραμμών κ. Αντωνίου με τον Υπουργό Οικονομικών και την Hermes όσον αφορά το διακανονισμό πληρωμών παλιών οφειλών και η οποία αναμένεται να τιμηθεί.

Οι κ.κ. Π. Κουρίδης, Γ. Καλλής, Δ. Γιαννάκη και Π. Χειμώνας, Μέλη του Δ.Σ. σε ερώτηση του Προέδρου γιατί δεν προχώρησε η υπό αναφορά καταγγελία, ανέφεραν ότι η καταγγελία προς την Επιτροπή Προστασίας Ανταγωνισμού (ΕΠΑ), εναντίον της Hermes για καταχραστική εκμετάλλευση δεσπόζουσας θέσης, εμποδίστηκε από τον Υπουργό Οικονομικών και όχι από το Συμβούλιο των Κυπριακών Αερογραμμών.

ΑΠΟΦΑΣΗ 3-33/14 – Απόφαση που λήφθηκε στην ίδια Συνεδρία

Μετά από συζήτηση αποφασίστηκε όπως η Εταιρεία ερευνήσει και ενημερωθεί για την αλληλογραφία και τα σχετικά Πρακτικά που αναφέρονται στην «συμφωνία» μεταξύ του τέως Προέδρου των Κυπριακών Αερογραμμών κ. Αντωνίου, του Υπουργού Οικονομικών και της Hermes για τα οφειλόμενα ποσά προς την τελευταία.

Μάλιστα αποφασίστηκε αφού διευκρινιστεί η υπόθεση, τότε να προχωρούσε η Εταιρεία με γραπτή καταγγελία στην Επιτροπή Ανταγωνισμού σε συνεννόηση με τους Νομικούς Συμβούλους της Εταιρείας.

Καταπέλτης ο κ. Γ. Καλλής

Μέλος του Δ.Σ. των Κυπριακών Αερογραμμών, σε προσωπική επιστολή που απέστειλε στον ΠτΔ, στις 20 Ιανουαρίου 2015. Για την συγκεκριμένη επιστολή, ο κ. Γ. Καλλής δεν πήρε ποτέ απάντηση από τον ΠτΔ κ. Νίκο Αναστασιάδη.

Μεταξύ άλλων αναφέρει:

«Το υπουργικό συμβούλιο ανέθεσε την διαχείριση της εταιρείας σε δυο υπουργούς (διυπουργική επιτροπή), τον υπουργό οικονομικών Χάρη Γεωργιάδη, (πολύ μέτριο κατά την τελευταία δημοσκόπηση) και τον υπουργό Εμπορίου, (ο καλύτερος υπουργός κατά την τελευταία δημοσκόπηση) ο Υπουργός Εμπορίου, πιθανώς για πολλούς λόγους δεν ασχολήθηκε. Με αποτέλεσμα ο Χειρότερος Υπουργός σας Μάριος Δημητριάδης (υπουργός Συγκοινωνιών) πάντα κατά την ίδια δημοσκόπηση, να παρουσιαστεί και η Διυπουργική επιτροπή να γίνει τριμελής. Όπου στην συνέχειά, με την απεμπλοκή του υπουργού Εμπορίου πάλι διμελής κατέληξε να ήταν. (Άσχετο αν επικυρώθηκε, διορθώθηκε η όχι από το υπουργικό συμβούλιο)

Με άλλα λόγια (άθελα σας) βάλατε ένα Μέτριο υπουργό σας με τον χειρότερο Υπουργό σας να διαχειριστούν μια εταιρεία που κατά την κυβέρνηση σας “έπασχε”, αυτοί με την σειρά τους με την βοήθεια δυο συμφοιτητών και φίλων τους από το ENGLISH SCHΟOL (Καμία μομφή κατά του English school το όποιον όλοι ξέρουν ότι είναι ένα καλό σχολείο όπως και πολλά άλλα στην Κύπρο) (απλά για να υποδείξω ότι είναι μια παρέα) ανέλαβαν να διαχειριστούν τις Κυπριακές Αερογραμμές (δεν χρειάζεται να αναφερθώ στις αρνητικές δηλώσεις υπουργών περί κλεισίματος που ουσιαστικά τρομοκρατούσαν τους επιβάτες με αποτέλεσμα να χάνονται χιλιάδες κρατήσεις).

Εσείς με την σειρά σας παύετε πέντε από τα έξι μέλη του συμβουλίου (που παρεμπιπτόντως εσείς διορίσατε) και που σας κατάγγειλαν το “σκάνδαλο Μάκη Κωνσταντινίδη” όπου σε 85 μέρες ο άνθρωπος αφάνισε εκατομμύρια ευρώ από τα ταμεία της εταιρείας και τα γνωστά, δίχως αποφάσεις συμβουλίου και όπου και όταν ένα θέμα παρουσιαζόταν στο συμβούλιο, τότε μόνο δύο από τους 9 συμβούλους ήθελαν να στηρίξουν την κακοδιαχείριση κατά την άποψη μου, Μάκη Κωνσταντινίδη και ψήφιζαν υπέρ των προτάσεων/εισηγήσεων του. Οι άλλοι 6 εναντίον. (Κοιτάξτε τα πρακτικά της συνεδρίας που εσείς προεδρεύσατε στο προεδρικό)».

Και συνεχίζει:

«Το συμβούλιο τώρα κύριε πρόεδρε αποτελείται από:

Μαρίνο Καλλή (πρόεδρο) (Εκλεκτός του Χάρη Γεωργιάδη και του Μάριου Δημητριάδη)

Ανδρέα Παπαδόπουλο (εκλεκτό του ΧΑΡΗ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ)

Γιώργο Παντελή (υπηρεσιακό υπουργείου οικονομικών)

Κωνσταντίνο Καραγιώργης (υπηρεσιακό υπουργείου συγκοινωνιών)

Αντώνη Λεμεσιανός (υπηρεσιακό υπουργείου εμπορίου)

Και το μαύρο πρόβατο της εταιρείας τον Γιώργο Καλλή εκπρόσωπο των ιδιωτών μετόχων.

Τώρα η εταιρεία είναι στα χέρια των πέντε όπου όλες οι αποφάσεις παίρνονται με τηλεφωνήματα, SMS και προσωπικά e-mail μεταξύ τους, οδηγίες υπουργών προς υπηρεσιακούς, συναντήσεις πηγαδάκια, συναντήσεις συμβουλίου (ανεπίσημες) δίχως τον σύμβουλο που εκπροσωπεί τους ιδιώτες, η μιά παρανομία πάνω στην άλλη σε επίπεδο διοίκησης (γι’ αυτό και θα οδηγηθούμε στα δικαστήρια με την ελπίδα ότι θα δικαιωθούμε)

Αυτή η κατάσταση είχε το αποτέλεσμα, η εταιρεία να αναστέλλει εργασίες εντός 15´ (δεκα πέντε λεπτών) από την παρουσίαση της απόφασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στο συμβούλιο που εσείς έμμεσα/άθελα διορίσατε.

Η 35 σελίδων, Καταδικαστική Απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που καταδίκασε το ΚΡΑΤΟΣ και όχι την εταιρεία, παρουσιάστηκε στο συμβούλιο η ώρα 18:45 στις 09-01-2015 και το συμβούλιο με την ένσταση και διαφωνία του Γιώργου Καλλή εκπροσώπου των Ιδιωτών μετόχων, πήρε απόφαση “ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΤΩΝ ΚΥΠΡΙΑΚΩΝ ΑΕΡΟΓΡΑΜΜΩΝ” στις 18:30. Μπράβο στα σαΐνια του συμβουλίου, που μελέτησαν το τριανταπεντασελιδο έγγραφο σε 15 λεπτά εκτίμησαν την θέση της κυβέρνησης σας για ένα τόσο σοβαρό θέμα και αποφάσισαν μεταξύ τους το κλείσιμο.

Εάν υποθέσουμε ότι η τοποθέτηση του προέδρου του συμβουλίου της εταιρεία Μαρίνου Καλλή ότι ο υπουργός Οικονομικών είχε την τριανταπεντασελιδη απόφαση από τις μιά το μεσημέρι της ίδια μέρας, τότε ο Υπουργός οικονομικών, το είχε μόνο πέντε ώρες πριν από το συμβούλιο.

Εσείς κύριε Πρόεδρε της Δημοκρατίας, φίλε Νίκο Αναστασιάδη ως έγκριτος νομικός μήπως καλέσατε υπουργικό την Παρασκευή 09-01-2115 και το συζητήσατε; Όχι φυσικά! Εσείς ξέρατε και είδατε την απόφαση;

Ξέρετε ότι η ATLA (AIR TRANSPORT LICENSING AUTHORITY) στις 18:20 στις 09-01-2015 με μήνυμα που μεταφέρθηκε στο συμβούλιο ανέστελνε το AOC (air operators certificate) των Κυπριακών Αερογραμμών (κάτι που ανακοινώθηκε επίσημα στα 18:50με ισχύ 24:00 (μεσάνυκτα τις ίδιας ημέρας) “””” άκουσον άκουσον κύριε Πρόεδρε.. “για τον λόγο ότι η εταιρεία πήρε απόφαση αναστολής πτητικού έργου μια απόφαση που πάρθηκε δέκα ολόκληρα λεπτά μετά”””” ΕΔΩ κύριε πρόεδρε να σας αναφέρω ότι η ATLA υπάγεται στο Υπουργείο Συγκοινωνιών όπου ηγείται ο Μάριος Δημητριάδης, ο πιο ανεπαρκής υπουργός σας. Κατά την κοινή γνώμη, και διευθυντής της ATLA ο Αλέκος Μιχαηλίδης όπου είναι και Διευθυντής του Υπουργείου Συγκοινωνιών».

O κ. Γ. Καλλής συνέχισε με πολλά ερωτήματα:

«Και για να ξέρετε και κάτι άλλο, η CIT η εταιρεία που ενοικίαζε τα πέντε αεροσκάφη στις ΚΑ ήταν στη Κύπρο από την προηγούμενη μέρα της απόφασης, για να πάρουν τα αεροπλάνα τους ως να ήξεραν τι θα γινόταν.

Εδώ φαίνεται ότι κάποιοι ή ξέρουν, ή υποθέτουν.

Όλα αυτά κύριε Πρόεδρε γινόντουσαν κάτω από την μύτη σας. Και εάν εσείς δεν πήρατε πρέφα τότε δεν τολμώ να φανταστώ τι κάνουν άλλοι μακριά από την μύτη σας που πιθανώς να σας εκθέτουν ανεπανόρθωτα εν άγνοια σας.

Είναι πλέον εμφανές ότι το δίδυμο των υπουργών σας ενεργεί με τρόπο ενάντια στα συμφέροντα του κράτους και κατ’ επέκταση τα δικά σας ως πρόεδρος αφού οι πράξεις τους πιθανώς να σας αφήσουν εκτεθειμένο.

Τώρα μπορείτε να καταλάβετε γιατί οι ιδιώτες μέτοχοι προσέφυγαν στην δικαιοσύνη.

Το μεγάλο ερώτημα που μόνο εσείς μπορείτε να απαντήσετε έντιμε κύριε πρόεδρε της δημοκρατίας φίλε Νίκο Αναστασιάδη είναι: Ξέρατε και δεν είπατε τίποτα; Εσείς δώσατε οδηγίες για το κλείσιμο των ΚΑ; Δεν ξέρατε; Αν όντως δεν ξέρατε και όλα αυτά έχουν γίνει πίσω από την πλάτη σας η κάτω από την μύτη σας τι προτίθεστε να κάνετε;».

Και «έκλεισε» την επιστολή του κατηγορηματικά:

«Το αποτέλεσμα όμως είναι,600 πολίτες από τους οποίους η πλειοψηφία από αυτούς πίστεψε σε εσάς, είναι στους δρόμους άνεργοι σήμερα λόγω της ανεπάρκειας 7 ανθρώπων.

3.800 μέτοχοι έχασαν την επένδυση τους για τον ίδιο λόγο.

Ένα κράτος έχασε τον αερομεταφορέα του για τον ίδιο λόγο.

Δεν θα αναφερθώ στην οικονομική ζημιά αλλά ούτε και στο κόστος κλεισίματος αλλά ούτε και στο χάσιμο άλλων θέσεων εργασίας ως συνεπακόλουθο.

Εφόσον θεωρώ και πιστεύω ότι δεν ξέρατε πρόεδρε μου επίσης θεωρώ ότι θα έπρεπε να μάθετε.

1.ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ;

2.ΠΟΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΘΕΛΕΤΕ;

3.ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ!

3.ΑΡΓΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΕΤΕ ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΔΙΑΠΡΑΞΑΤΕ ΕΝ ΑΓΝΟΙΑ ΣΑΣ!

(Φίλε Νίκο Αναστασιάδη, Θέλω να ξέρετε ότι η φιλία μας ουδόλως επηρεάζεται από τα γραφόμενα μου και ότι πιστεύω ότι κάτι μπορείς να κάνεις τώρα που ξέρεις.)

Σαν μέλος του συμβουλίου για 17 χρόνια έκανα και εγώ πολλά λάθη, έχω και εγώ τις δικές μου ευθύνες, αλλά έμαθα και κάτι, έμαθα πολλά. Έμαθα να αναγνωρίζω λάθη και να βλέπω μπροστά. Πάντα ήθελα και θέλω το καλό του τόπου μου και το καλό της εταιρεία μιας εταιρείας που δεν θα υπάρχει πλέον σε λίγες μέρες.

Αν πειστείτε ότι η εταιρεία ακόμα και σε αυτό το στάδιο σώζεται, νοούμενου ότι ανασυγκροτηθεί σωστά και με τρόπο που δεν θα θεωρηθεί συνέχιση εργασιών, διαφυλάσσετε εθνικό αερομεταφορέα για το τι απέμεινε από το κράτος μας. Είναι λάθος το κλείσιμο. Ως πρόεδρος θα κάνετε ότι εσείς νομίζετε είναι το ορθό φυσικά και το σέβομαι, αλλά έστω την ύστατη προβληματιστείτε για ακόμα λίγο πριν από το οριστικό κλείσιμο. Δεν είναι αργά μπορείτε».

Τα συμπεράσματα στην κρίση του αναγνώστη.

* Διαβάστε δωρεάν την ηλεκτρονική έκδοση της “24” εδώ!